Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zonsondergang in Vlissingen II
Collapse
X
-
zonsondergang in Vlissingen II
-
-
Re: zonsondergang in Vlissingen II
Zeer sfeervol met die zachte tinten.
Hier kom je van tot rust!Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
Fujifilm X100V - Sony RX100M3
-
Heel mooie, warme sfeer weergegeven !
De kleuren / contrast mochten voor mij wel iets meer pit krijgen...
Wel raar die vervorming (of daar lijkt het tenminste op) aan de horizon ter hoogte van de zon...
Alsof de zon er een puntje aan zuigt... (hehe, denk dat ik te veel teksten van doudeke lees... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHeel mooie, warme sfeer weergegeven !
De kleuren / contrast mochten voor mij wel iets meer pit krijgen...
Wel raar die vervorming (of daar lijkt het tenminste op) aan de horizon ter hoogte van de zon...
Alsof de zon er een puntje aan zuigt... (hehe, denk dat ik te veel teksten van doudeke lees... )
de zachte kleuren vond ik wel iets hebben, geeft rust, zal eens een test doen, we zien dan welLast edited by IngridVD; 22 september 2011, 10:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHet onderste vierkant geeft mij een prachtig rustig beeld
Comment
-
-
iedereen bedankt vr de fijne reacties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frakske Bekijk berichthet onderste vierkant geeft mij een prachtig rustig beeld :g
Comment
-
Qua sfeer zit het wel goed, lekker licht en kleurtjes en mooie lucht. De onderkant vind ik toch wel wat leeg, er gebeurt niets. Ik mis een onderwerp oid, iets dat de foto wat meer verhaal geeft. De foto is nu een tikkeltje saai om naar te kijken.
Comment
-
-
iedereen bedankt vr de uiteenlopende reacties
Comment
-
Voor mij mag die zo blijven...lekker sfeertje...zo zacht van kleur...zo rustgevend...mooi!
Gr Pascale
Comment
-
Pascale
ook bedankt vr je reactie
Comment
Comment