..aan het Broek. 1 opname als persoonlijke keuze met uiteraard een minder dynamisch bereik maar wel een mooie sfeer vind ik zelf.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heel vroege eend.
Collapse
X
-
-
Re: Heel vroege eend.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht.......... met uiteraard een minder dynamisch bereik.....
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht... met uiteraard een minder dynamisch bereik maar wel een mooie sfeer vind ik zelf.
Net daardoor een heel speciale toonzetting met heel ongewone maar aantrekkelijke kleuren.
En ja hoor, het eendje draagt veel bij tot de matinale sfeer !
Een knap en ongewoon landschapje !
Greetz, KAriboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Mooie natuurlijke kleuren en de band boven en onder die de wolken en hun weerspiegeling creëren zorgt voor veel diepte.
Het eendje voegt daar nog iets extra's aan toe, het beestje lijkt echt het beeld in te drijven.
Heel knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht1 opname als persoonlijke keuze met uiteraard een minder dynamisch bereik maar wel een mooie sfeer vind ik zelf.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Ook een mooie zonsopgang meegemaakt !
Dat eendje maakt veel goed, wat door de uitgesproken zwarte oever aan de overkant "kapot" gemaakt werd.
Een klein beetje detail had hier toch niet misstaan denk ik...Last edited by Dama; 11 september 2011, 17:26.
Comment
-
da's een fraaie sfeerplaat... ook heel mooi hoe het eendje het beeld in zwemt..
Comment
-
Is een mooie voor mij.
Lekker hoor die rust.
gr.ron.
Comment
-
-
Ja...mooi hoor!!
Niet alleen het eendje maar de reflectie, de kleuren en die waterkringen op het water vormen hier een mooi geheel!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtOok een mooie zonsopgang meegemaakt !
Dat eendje maakt veel goed, wat door de uitgesproken zwarte oever aan de overkant "kapot" gemaakt werd.
Een klein beetje detail had hier toch niet misstaan denk ik...
Comment
Comment