Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunrise in flanders' fields

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sunrise in flanders' fields

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    De verhouding "likes"-"dislikes" doet mij overtuigen dat dit zeker geen verkeerde keuze was :-)
    Een eigen en bewuste keuze is veelal geen verkeerde keuze Danny !

Om zeker te zijn dat je me niet verkeerd begrijpt : ik beweer niet dat je teveel nabewerkt heb ! Ik 'geloof' de kleuren van de aparte onderdelen. Maar samen wringen ze een beetje. Niet meer en niet minder...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

knap gedaan
      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

jako

Comment

Ik vergeef niks, er valt gewoon niks te vergeven

Dit is de link naar de foto, waar je de kleuren in de lucht kan zien.
        Vind die lucht afgezonderd van de beweging toch beter bij je beeld passen hoor Danny...
        Das mijn persoonlijk gedacht he?
        Misschien een een update voor mij aub?
        Omdat ik benieuwd ben..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Anders heel graag, Pascal, maar zoals ik al schreef is deze foto niet geschikt voor mij (bewegingsonscherpte in de wolken).

Dit was een testshot zonder ND filter om de belichtingstijd te kennen, en om te rekenen met ND-filter.

Trouwens, dit soort opnamen hebben we hier toch al vaak gezien ? Ben op zoek naar wat afwisseling
          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Vind die lucht afgezonderd van de beweging toch beter bij je beeld passen hoor Danny...
          Das mijn persoonlijk gedacht he?
          Misschien een een update voor mij aub?
          Omdat ik benieuwd ben..
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Anders heel graag, Pascal, maar zoals ik al schreef is deze foto niet geschikt voor mij (bewegingsonscherpte in de wolken).

Dit was een testshot zonder ND filter om de belichtingstijd te kennen, en om te rekenen met ND-filter.

Trouwens, dit soort opnamen hebben we hier toch al vaak gezien ? Ben op zoek naar wat afwisseling
            Ook goed...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hey Pascal,
              kon het niet over mijn hart krijgen je te moeten teleurstellen.

Heb de update gemaakt en geplaatst

Er kan minimaal verschil op zitten, want ik ben weer van scratch moeten beginnen, ik bewaar nl mijn afgewerkte PSD's niet
              Ook goed...
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

Comment

Owww de update vind ik wel wat

gr.ron.
                http://exhi-fotografie.nl

Comment

de update
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Danny bedankt hoor..
                    Wat vind je nu zelf van je Update? Ik vind hem in ieder geval zeer geslaagd en evenwichtiger.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Vind hem ook goed, maar ik had die eerste voor ogen.

Is totaal iets anders...
                      Danny bedankt hoor..
                      Wat vind je nu zelf van je Update? Ik vind hem in ieder geval zeer geslaagd en evenwichtiger.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

Comment

staat mooi op laatste blad v/h Nieuwsblad op de weerpagina
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                          staat mooi op laatste blad v/h Nieuwsblad op de weerpagina
                          Dit heb je goed opgemerkt
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

Comment

Dit heb je goed opgemerkt
                            ik kijk ni alleen naar de schone miekes hé
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Hmmm... ik heb een beetje tweeslachtig gevoel bij dit topic.

On topic over de foto: beide foto's (orginele + update) kan ik enorm smaken. Maar m'n aandacht gaat uit naar de orginele, omdat het deze is die door Danny bedoeld wordt, omdat het deze is waar hij achter staat. En daarin volg ik hem.

Off-topic over de discussie:
                              Ik vind het heerlijk dat er zo'n mooie discussie ontstaat waar we veel kunnen uit leren. Wat de gedachtengangen van de mensen zijn, wat de bedoeling van de TS is, enzovoorts.
                              De tweeslachtigheid zit er bij mij in, dat onder "zachte dwang" er een foto uitgepuurd wordt die de TS niet bedoeld heeft. Dat kan werken, zeer zeker, want hier zijn beide foto's zeer mooi. Maar aan de andere kant: ik kijk liever naar de foto waar de TS volledig achter staat, en wat z'n bedoeling uiteindelijk ook was. Want die geeft mij meerwaarde. Fotograferen is gewoon veel meer dan de foto maken.
                              Ik heb laatst ook een aantal landschapsfoto's gemaakt. Van sommige mensen krijg ik op een bepaalde foto steengoede reakties... en toch spreekt mij een andere foto meer aan omdat ik er een bepaald goed gevoel bij heb. Versta je.

Let wel: ik wens hier geen gedonder te veroorzaken, he? Het is tot nu toe al een zeer mooie discussie geweest, laat het ons ook zo houden, aub?
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                                Hmmm... ik heb een beetje tweeslachtig gevoel bij dit topic.

On topic over de foto: beide foto's (orginele + update) kan ik enorm smaken. Maar m'n aandacht gaat uit naar de orginele, omdat het deze is die door Danny bedoeld wordt, omdat het deze is waar hij achter staat. En daarin volg ik hem.

Off-topic over de discussie:
                                Ik vind het heerlijk dat er zo'n mooie discussie ontstaat waar we veel kunnen uit leren. Wat de gedachtengangen van de mensen zijn, wat de bedoeling van de TS is, enzovoorts.
                                De tweeslachtigheid zit er bij mij in, dat onder "zachte dwang" er een foto uitgepuurd wordt die de TS niet bedoeld heeft. Dat kan werken, zeer zeker, want hier zijn beide foto's zeer mooi. Maar aan de andere kant: ik kijk liever naar de foto waar de TS volledig achter staat, en wat z'n bedoeling uiteindelijk ook was. Want die geeft mij meerwaarde. Fotograferen is gewoon veel meer dan de foto maken.
                                Ik heb laatst ook een aantal landschapsfoto's gemaakt. Van sommige mensen krijg ik op een bepaalde foto steengoede reakties... en toch spreekt mij een andere foto meer aan omdat ik er een bepaald goed gevoel bij heb. Versta je.

Let wel: ik wens hier geen gedonder te veroorzaken, he? Het is tot nu toe al een zeer mooie discussie geweest, laat het ons ook zo houden, aub?
                                Don't worry...
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                                X