Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunrise in flanders' fields

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Sunrise in flanders' fields

    Bedankt voor de reacties !

    Bruno,
    geen probleem, ik sta open voor suggesties, en werk die dan ook graag uit.
    Maar dit betekent niet dat ik daarom mij mening of smaak ga veranderen.
    Het was een bewuste keuze, maar ik kan begrijpen dat iemand die andere versie wil zien...
    Ging het eerst niet doen, omdat het geen update / aanpassing van de bestaande foto was, ik moest van een andere opname vertrekken... Ik had hem ook achter een linkje kunnen plaatsen
    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Hmmm... ik heb een beetje tweeslachtig gevoel bij dit topic.

    On topic over de foto: beide foto's (orginele + update) kan ik enorm smaken. Maar m'n aandacht gaat uit naar de orginele, omdat het deze is die door Danny bedoeld wordt, omdat het deze is waar hij achter staat. En daarin volg ik hem.

    Off-topic over de discussie:
    Ik vind het heerlijk dat er zo'n mooie discussie ontstaat waar we veel kunnen uit leren. Wat de gedachtengangen van de mensen zijn, wat de bedoeling van de TS is, enzovoorts.
    De tweeslachtigheid zit er bij mij in, dat onder "zachte dwang" er een foto uitgepuurd wordt die de TS niet bedoeld heeft. Dat kan werken, zeer zeker, want hier zijn beide foto's zeer mooi. Maar aan de andere kant: ik kijk liever naar de foto waar de TS volledig achter staat, en wat z'n bedoeling uiteindelijk ook was. Want die geeft mij meerwaarde. Fotograferen is gewoon veel meer dan de foto maken.
    Ik heb laatst ook een aantal landschapsfoto's gemaakt. Van sommige mensen krijg ik op een bepaalde foto steengoede reakties... en toch spreekt mij een andere foto meer aan omdat ik er een bepaald goed gevoel bij heb. Versta je.

    Let wel: ik wens hier geen gedonder te veroorzaken, he? Het is tot nu toe al een zeer mooie discussie geweest, laat het ons ook zo houden, aub?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment

    Working...
    X