Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
toch eerst maar even geGooglet alvorens een comment te geven.
zo ziet het er qua kleur daar dus niet uit hè.
compo OK maar de bewerking........?
grt,bouk.
...ik heb deze foto eens in CS opengedaan en op Autocolor geklikt...
Das een verschil van dag en nacht..
Dus update iets beter maar toch....mijn twijfels.
Ik weet namelijk goed hoe het daar uitziet en de kleuren zien er niet echt hetzelfde uit..
Sorry maar dat is mijn persoonlijke mening..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
...ik heb deze foto eens in CS opengedaan en op Autocolor geklikt...
Das een verschil van dag en nacht..
Dus update iets beter maar toch....mijn twijfels.
Ik weet namelijk goed hoe het daar uitziet en de kleuren zien er niet echt hetzelfde uit..
Sorry maar dat is mijn persoonlijke mening..
Je hoeft geen sorry te zeggen.
Ik heb de autocolor ook eens geprobeerd maar zo zag het er zeker niet uit.
Ik weet niet onder weersomstandigheden je het hier gezien hebt maar ik heb nog
nooit het uitzicht zo zien veranderen als hier. Ik heb die rotsen gezien bij grijs weer,
bij zonlicht overdag, met een ondergaande zon en zoals deze foto's, juist voordat
de zon opkwam en elke keer veranderen de kleuren serieus.
Ik kan dus ook aannemen dat autocolor het roze zal willen neutraliseren bij van deze "granit rose", wat niet de bedoeling kan zijn.
Ik gebruik autocolor ook vaak, alleen maar om te zien, welke kleur verschuivingen naar voor gebracht worden. Als het er niet op trekt, gebruik ik "fader" slider, en beland ik vaak er tussenin...
Mooie foto trouwens ! Het roze overheerst wel heel erg, ook in het gras.
Ik heb een autocolor geprobeerd, en dan wordt hij volledig neutraal.
Ook hier blijkt de fader op 50% een mooie balans te geven.
Ik kan dus ook aannemen dat autocolor het roze zal willen neutraliseren bij van deze "granit rose", wat niet de bedoeling kan zijn.
Ik gebruik autocolor ook vaak, alleen maar om te zien, welke kleur verschuivingen naar voor gebracht worden. Als het er niet op trekt, gebruik ik "fader" slider, en beland ik vaak er tussenin...
Mooie foto trouwens ! Het roze overheerst wel heel erg, ook in het gras.
Ik heb een autocolor geprobeerd, en dan wordt hij volledig neutraal.
Ook hier blijkt de fader op 50% een mooie balans te geven.
...Ik had misschien moeten vermelden dat je inderdaad de "fader slider" moet gebruiken om een betere balans te krijgen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment