Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige plaat, Bouk.
De mooie natuurlijke kleuren, het water in de voorgrond, de weidsheid, het dorpje en de wolken (met ook nog wat blauw ertussen).
Voor mij is deze plaat helemaal in balans.
Erg mooie foto inderdaad, mooie lucht, de vlakte en wijdsheid komen mooi aan de orde, het Nederland waar ik ook van hou
is die belichting op matrix gemeten of gedeeltelijk?
op statief ook?
Nogmaals heel natuurlijke foto zonder meer
Groeten Beerk
Ik heb de laatste weken al een paar plaatjes van je de revue zien passeren. Steeds had ik ergens het gevoel: "net niet". Het zag er veeleer ook uit dat je iedere keer hetzelfde plaatje presenteerde.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen: deze doet het! Het bezit alles wat een mooie, eerlijke landschapsfoto moet hebben: voorgrond, middenveld, achtergrond! Lekker scherp (misschien een beetje op het randje van overscherping), mooie belichting, mooie contrasten en kleuren! Da's toch één van je betere!
Comment