Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het is een mooie koe en je hebt de sfeer goed vastgelegd.
Ik mis wel een beetje evenwicht qua belichting... de boom vind ik wel heel zwart in vergelijking met het zwart van de koe...
Het ochtendzonnetje daarentegen staat er prachtig op
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik wou een koe zien.....Thank U...
De plaat is mooi...De koe ook..de sfeer en dan de mist...
Ik had de koe wel iets hoger en naar rechts willen zien..kwestie van verdeling in de opname.
Maar dat zijn details en die heb je soms niet in de hand.
Begin maar eens tegen een koe te zeggen dat ze naar achter moet gaan staan..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Er stond er nog een 2e en die moet toch iets in mij gezien hebben. Ze kwam steeds naar mij toe, en kwam dus in mijn weg staan
Dan moest ik een paar meter verder gaan staan, volgde ze mij, en moest ik snel terug naar mijn opnamestandpunt, zodat ik haar voor was
En ondertussen maar hopen dat die andere koe daar bleef staan, en dan nog liefst naar mij keek...
Inderdaad, het is niet zo eenvoudig als het lijkt
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik wou een koe zien.....Thank U...
De plaat is mooi...De koe ook..de sfeer en dan de mist...
Ik had de koe wel iets hoger en naar rechts willen zien..kwestie van verdeling in de opname.
Maar dat zijn details en die heb je soms niet in de hand.
Begin maar eens tegen een koe te zeggen dat ze naar achter moet gaan staan..
Er stond er nog een 2e en die moet toch iets in mij gezien hebben. Ze kwam steeds naar mij toe, en kwam dus in mijn weg staan
Dan moest ik een paar meter verder gaan staan, volgde ze mij, en moest ik snel terug naar mijn opnamestandpunt, zodat ik haar voor was
En ondertussen maar hopen dat die andere koe daar bleef staan, en dan nog liefst naar mij keek...
Inderdaad, het is niet zo eenvoudig als het lijkt
Tja die koeien zijn zo nieuwsgierig altijd he...
Binnenkort zullen ze ook weer met mij te maken gaan hebben.....wees maar gerust.
Merci om dit als starter te posten..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik had deze foto ook ingezonden bij de weerfoto's van het Nieuwsblad, en naar het schijnt staat deze vandaag in de krant (zondagseditie)
hé,hé, proficiat hé....ik zie dat hier net (wel op mijn iPad want ze verkopen hier geen Belgische kranten) maar de foto heeft een beetje aan detail en pit verloren in de gazet en ze hebben hun tekst tot over de poten van de koe gezet.
Deze op het forum komt veel beter tot zijn recht
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment