Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het zeker geen slechte plaat hoor maar die als je een foto zoals de meeste begind te bekijken van links naar rechts dan snap je al meteen waar ik naar toe wil...
Abrupt de eerste rij uit het kader en dan het betere rechtse deel.
Crop dat gedeelte er eens van af met die hele linkse rij zodat je de rechter overhoud en je hebt al een heel ander beeld..Wel even in verhouding dan...
Of je moest er nog eentje hebben waar ze echt alle twee uit de hoeken starten...
Das mijn gedacht en geen statement he?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ofwel onderaan + rechts croppen zodat de rij links wel uit de hoek vertrekt.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik vind het zeker geen slechte plaat hoor maar die als je een foto zoals de meeste begind te bekijken van links naar rechts dan snap je al meteen waar ik naar toe wil...
Crop dat gedeelte er eens van af met die hele linkse rij zodat je de rechter overhoud en je hebt al een heel ander beeld..Wel even in verhouding dan...
Of je moest er nog eentje hebben waar ze echt alle twee uit de hoeken starten...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
bedankt voor de reactie
yep,ben mee maar iedereen doet dat al
ik heb wel nog 1tje zoals je bedoeld,die upl ik nog eens
deze laat ik zoals hij is
dama,ja dat uur zal ik eens moeten aanpassen
allen dank om te kijken en com...
Comment