alvast bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
4 sec
Collapse
X
-
-
Re: 4 sec
Wauw, is voor mij een hele mooie, wat een sfeerfoto.
Mooi de beweging vast gelegd.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
heel mooi, maar waarom zet je hem niet effe recht?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Prachtige plaat !
Ik dacht aan een zonsondergang, maar in de exif staat 03:52
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ozric Bekijk berichtMooie plaat!
Raar, heb ook het gevoel dat de horizon niet echt recht staat maar dat is hij wel (effe naar boven gescrold ).
Grtz,
Ozric
Comment
-
Ik vind het zeker geen slechte plaat hoor maar die als je een foto zoals de meeste begind te bekijken van links naar rechts dan snap je al meteen waar ik naar toe wil...
Abrupt de eerste rij uit het kader en dan het betere rechtse deel.
Crop dat gedeelte er eens van af met die hele linkse rij zodat je de rechter overhoud en je hebt al een heel ander beeld..Wel even in verhouding dan...
Of je moest er nog eentje hebben waar ze echt alle twee uit de hoeken starten...
Das mijn gedacht en geen statement he?
Comment
-
Ja, ik kan je ook wel volgen.
Ofwel onderaan + rechts croppen zodat de rij links wel uit de hoek vertrekt.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk vind het zeker geen slechte plaat hoor maar die als je een foto zoals de meeste begind te bekijken van links naar rechts dan snap je al meteen waar ik naar toe wil...
Crop dat gedeelte er eens van af met die hele linkse rij zodat je de rechter overhoud en je hebt al een heel ander beeld..Wel even in verhouding dan...
Of je moest er nog eentje hebben waar ze echt alle twee uit de hoeken starten...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk vind het zeker geen slechte plaat hoor maar die als je een foto zoals de meeste begind te bekijken van links naar rechts dan snap je al meteen waar ik naar toe wil...
yep,ben mee maar iedereen doet dat al
ik heb wel nog 1tje zoals je bedoeld,die upl ik nog eens
deze laat ik zoals hij is
dama,ja dat uur zal ik eens moeten aanpassen
allen dank om te kijken en com...eos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Comment
-
Ik volg toch ook met bovenstaande opmerkingen. Maar is een detail wat voor de rest beeldschoon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtik heb wel nog 1tje zoals je bedoeld,die upl ik nog eens
Comment
Comment