Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Verdikke, die Mont staat er wel goed op! Met een zachte passende wolkenlucht. Ik twijfel alleen of die koeien op de voorgrond een meerwaarde voor de foto zijn. Aan de ene kant zeg ik: knap, een dubbel onderwerp. Maar aan de andere kant laat ik liever m'n aandacht leiden naar de Mont Saint Michel en dan voel ik de koetjes aan als stoorzenders.
Mooie foto hoor, de koeien vind ik zeker wel wat toevoegen. De ruimte rechts van de koeien tot de rand is een stuk meer als links, waardoor ik hem wel een beetje uit balans vind.
Mooie plaat . Het begint te kriebelen, nu zaterdag vertrek ik voor een weekje naar Saint-Malo .
Ik heb pas een week iets verder gezeten, in Perros Guirec.
Aan de Mont Saint Michel zijn we even gestopt in het naar ginder rijden.
Als je hem gaat bezoeken zie dat je dan 's morgens vroeg daar bent. Dan is het nog
een beetje te doen van volk.
Ik heb de Mont zo nog nooit gezien (zoals Bouk al schreef; alsof je hem in de Polders hebt
neergepoot), maar ja, ik ben dan ook geen koe. Eerder een rund. Verrassend mooi.
Comment