Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je hebt ons hier de laatste tijd al weer verwend met je mooie zeefoto's maar dit...
dit is voor mij absolute top.
Deze foto heeft alles.
Van prachtige kleuren, mooie accenten aan de horizon, mysterie door de beweging, tot een mooie zachte weerspiegeling,... moet ik nog doorgaan?
Ik vind dit een topper
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Mooie beeldopbouw en de schimmen mogen er beslist zijn
Maar het donkere wolkengedeelte had voor mij een langere belichtingstijd verdiend ....
waarom ? nu wekken ze bij mij een onscherpte-indruk iets wat ze met een langere tijd niet zouden doen daar de vegen dan in mekaar overgaan denk ik ?
Mooie beeldopbouw en de schimmen mogen er beslist zijn
Maar het donkere wolkengedeelte had voor mij een langere belichtingstijd verdiend ....
waarom ? nu wekken ze bij mij een onscherpte-indruk iets wat ze met een langere tijd niet zouden doen daar de vegen dan in mekaar overgaan denk ik ?
Mooi verwoord.;;enne..ik zou het dus niet beter kunnen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Denk dat de plaat zonder schimmen minstens even goed zou zijn.
Denk zelfs beter...
Ik denk dat ik dit vroeger al eens schreef... de schimmen staan er te klein op om iets aan de foto toe te voegen, en te groot om toch geen aandacht te trekken...
Comment