Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind hem ook mooi zoals hij is.
Er zijn verschillende mogelijkheden om te croppen en er een andere goeie foto van te maken en dat is een deel van de sterkte van dit beeld.
Mooie kleuren en diepte
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik vind hem ook mooi zoals hij is.
Er zijn verschillende mogelijkheden om te croppen en er een andere goeie foto van te maken en dat is een deel van de sterkte van dit beeld.
Mooie kleuren en diepte
Yep..Ik zie dit ook graag...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Misschien toch een heel klein beetje van de voorgrond weg. het is een heel mooi beeld maar toch wringt hier iets. Croppen tot net boven de rechter steen en het beeld wordt rustiger
Bedankt iedereen voor de reacties; ik ben blij dat iedereen afzonderlijk nog extra mogelijkheden ziet voor de foto. Misschien heb ik nog wel een foto liggen van deze locatie met meer lucht voor de liefhebbers.
Misschien toch een heel klein beetje van de voorgrond weg. het is een heel mooi beeld maar toch wringt hier iets. Croppen tot net boven de rechter steen en het beeld wordt rustiger
Ik denk dat het wringen veroorzaakt wordt door de breedhoeklens en het feit dat je bijna recht naar beneden kijkt onderaan de foto. En je hebt gelijk dat het beeld wat rustiger wordt door er vanonder een klein stukje af te halen. Bedankt voor je tip.
Ik ga hier mee in de voorstellen om wat van de voorgrond te croppen maar het blijft hoedanook een fantastisch beeld met dat prachtig gekleurd meer op de achtergrond
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Prachtig beeld met spannende compo en mooie kleuren !
Ik zou vooraan ook een behoorlijk stuk wegnemen, tot net boven die 2 bruine stenen die links naast elkaar liggen. Maar zou wel dezelfde verhoudingen behouden.
Comment