Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ouch, wat een prachtige foto zeg..! Vooral het licht (en het standpunt natuurlijk) zijn echt fantastisch. De bomen onderin de foto zou ik nét wat meer ruimte geven, zodat ze vrij komen te liggen van de rand. Maar verder, érg mooi!
prachtig licht heb je hier
mooi landschapje zoals je ze hier maar zelden ziet vanuit de licht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ouch, wat een prachtige foto zeg..! Vooral het licht (en het standpunt natuurlijk) zijn echt fantastisch. De bomen onderin de foto zou ik nét wat meer ruimte geven, zodat ze vrij komen te liggen van de rand. Maar verder, érg mooi!
Zeeeeeeeeeeeer mooie foto, en als die bomenrij wat ruimte had een echte topper voor mij.
gr,
Hier ben ik het ook mee eens. Echt een prachtige foto!
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
... De bomen onderin de foto zou ik nét wat meer ruimte geven, zodat ze vrij komen te liggen van de rand. Maar verder, érg mooi!
als die bomenrij wat ruimte had
Volledig mee akkoord maar had ik die bomen wat meer ruimte gegeven dan kwam er in de rechter benedenhoek een opvallend, wit bedrijfsgebouw in beeld. En dat was dan té opvallend.Vandaar deze keuze/compo.
Comment