Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vond je vorige foto van deze pier net beter. In deze lijk je te mikken om alles net in de foto te krijgen. De toren zit erg dicht tegen de fotorand. Verder is de ganse pier erg bleek(licht)....en toch zit de zon hier reeds zeer laag en deels in een wolk. In je vorige opname is de balans beter.
Eigenlijk vind ik die wel goed....wel goed nagedacht aan je comp....met die keien en pier vorm je een diagonale lijn in je foto...vind ik wel mooi!!
Gr Pascale
Ik vind dit mooi. De stilte die je kan waarnemen, ook al had je er graag een zeemanslied
bij, of iets uit je jeugd. En daarmee bouwen aan de liefde voor de zee, voor de avonden,
voor het strand. Knap.
Vond je vorige foto van deze pier net beter. In deze lijk je te mikken om alles net in de foto te krijgen. De toren zit erg dicht tegen de fotorand. Verder is de ganse pier erg bleek(licht)....en toch zit de zon hier reeds zeer laag en deels in een wolk. In je vorige opname is de balans beter.
Hey Peter bedankt voor je reactie.
Ik moest toch eens even mijn 105 uittesten en daarom deze opname..Ik stond ook redelijk ver van de Pier en wou eens proberen wat het dynamisch bereik van op die afstand..Valt redelijk mee moet ik zeggen...
Het geeft altijd wat meer gecropped gevoel..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik ben bijna zeker van F 16.
Waarom Bouk?
Even bij vertellen dat het er eentje uit de hand is..
ging mij om die felle lucht, das dan toch effe zoeken naar een juiste camerainstelling hè.
en dan nog op de max van je lens.
ja....lekker lensje hoor.
grt,bouk.
ik vind hem ook heel mooi ,vooral de grote variatie van kleuren ,alleen vind ik dat het staketsel wat schuin staat ,maar doet niet echt afbreuk aan je foto
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dat is wel in werkelijkheid zo hoor...
Bedankt om te reageren.
dacht het eigenlijk al Pascal ,ben nog eens komen terugzien ,en daar de toren mooi rechtstaat moet de rest ook normaal in verhouding staan ,dus het zal idd zo in de werkelijkheid zijn
Comment