Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat mooi die kleuren.... + Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat mooi die kleuren....

Red Falcon, Kariboe, Mortierke, Frakske, Moniq en Schoonspikke....lief van jullie om mij te overhalen om voorlopig er niet mee te stoppen!!
    Het was een drukke dag, wilde eens iets anders doen en die foto wilde ik zo snel mogelijk herbewerken....al mijn kostbare tijd erin gestoken....maar niets lukte mij.
    Ik vond en vind het zo erg dat die foto hier nu nog altijd staat
    Daarom de brui aan gegeven en besloten om voorlopig niet meer te uppen.
    Door jullie ben ik nu dropbox aan het installeren...benieuwd wat dat zal geven?

Vanaf ik wat tijd heb en tevreden ben over het resultaat zal ik een foto plaatsen!

Mercikkes allemaal!!

Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
      Red Falcon, Kariboe, Mortierke, Frakske, Moniq en Schoonspikke....lief van jullie om mij te overhalen om voorlopig er niet mee te stoppen!!
      Het was een drukke dag, wilde eens iets anders doen en die foto wilde ik zo snel mogelijk herbewerken....al mijn kostbare tijd erin gestoken....maar niets lukte mij.
      Ik vond en vind het zo erg dat die foto hier nu nog altijd staat
      Daarom de brui aan gegeven en besloten om voorlopig niet meer te uppen.
      Door jullie ben ik nu dropbox aan het installeren...benieuwd wat dat zal geven?

Vanaf ik wat tijd heb en tevreden ben over het resultaat zal ik een foto plaatsen!

Mercikkes allemaal!!

Gr Pascale
      Wijs besluit en ne dikke MERCI. (pak van mijn hart weije)

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Mooie kleuren zijn het zeker. En goed vastgelegd ook
        Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
        Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

ik ben nu pas die ganse rij commentaren aan het lezen ,en ........ je deed met efkens achterover van mijn stoel vallen Pascale ,jij schreef je zal ons missen ,wel ik denk dat we jij nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer zouden missen
          ik gebruik ook dropbox en buiten die kuren dat men soms een paar keer opnieuw moet proberen om de foto te zien ( gebeurt af en toe eens )krijg je hier mooi je foto te zien zoals je hem thuis ziet , en je zal ondervinden dat het heel gemakkelijk werken ermee is ,
          ik wacht al op je volgende foto
          en doe mij niet meer zo verschieten he

Comment

Schitterend.
            Kleurenpalet is om van te snoepen.
            ...en heb ook de commentaren gelezen...
            Kom op...jou fotografie is te waardevol om ons die niet te gunnen...
            Groet.
            Gil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
              ..........

Bij tinypic zit ik met artefacten en bij photobucket zijn mijn kleuren volledig anders, dof..ze zien er heel anders uit dan hier op mijn scherm!
              het zelfde probleem hier, zie de commentaren op mijn laatste inzending.
              voorheen nooit problemen met scherpte en kleuren maar nu.....!!!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

update een heel stuk beter hoor Pascale zeer knappe foto ,ik zie dat je nu dropbox gebruikt heb

Comment

Altijd lastig om een goede host te vinden. Gelukkig heb je het probleem op kunnen lossen.

En gelukkig heeft het je uiteindelijk toch weer zover kunnen krijgen om te blijven posten, want om zoiets stoppen en wegblijven is erg zonde!
                  WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

Knap die update

en weg mijn schuldgevoel nu je terug postte
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Wat een verschil die update, schitterend!

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Re: Wat mooi die kleuren.... + Update

schoontje die update
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Mooie update hoor..Das beter..
                          Sorry van mijn eerste comment Pascale maar je weet dat ik altijd eerlijk probeer te zijn he..
                          Dat komt ervan als je altijd de perfectie nastreeft en ons elke keer doet watertanden naar meer....
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Zeer knappe plaat met mooie kleuren en dito compositie.

Heb je er enig idee van waar die rode gloed vandaan komt? Is dit zonlicht (van de nog niet onder gegane zon) dat door de wolken komt gesijpeld?

Comment

die update is super
                              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Mooie update hoor..Das beter..
                                Sorry van mijn eerste comment Pascale maar je weet dat ik altijd eerlijk probeer te zijn he..
                                Dat komt ervan als je altijd de perfectie nastreeft en ons elke keer doet watertanden naar meer....
                                Je eerste comment?....je zei je mening....hoor ik graag!!
                                Perfectie nastreven...hmm....denk ik niet hoor....heb nog veel te leren!!

Oorspronkelijk geplaatst door mich_ Bekijk bericht
                                Zeer knappe plaat met mooie kleuren en dito compositie.

Heb je er enig idee van waar die rode gloed vandaan komt? Is dit zonlicht (van de nog niet onder gegane zon) dat door de wolken komt gesijpeld?
                                De zon was juist onder en gaf zo'n rode gloed...heb ik zelden gezien!
                                Heb er heel weinig aan bewerkt...wat meer contrast en verscherpt..das alles.

Bedankt aan iedereen voor de fijne reacties!!
                                Gr Pascale
                                Eerlijkheid duurt het langst!!
                                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
                                X