Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zo'n moment leg je altijd vast als je daar de kans toe hebt.
Ik vind het een mooi compo maar volgens mij heeft Tynipic zijn desastreus werk hier goed verricht.
Veel artefacten en banding, doodjammer.
Kleurtjes zijn zondermeer erg fraai. Er zitten wel erg veel artefacts in de foto, wat erg zonde is. Komt waarschijnlijk doordat je teveel JPEG compressie hebt gebruikt, 32KB voor een foto van dit formaat is echt te weinig... 150-200kb is meer regulier.
Om heel stil bij te staan, de tijd dat het duurt...
Knipperend met de ogen, deels om de opkomende tranen te bestrijden, deels om het ongeloof te weerstaan.
Dit is mooi, dit is hemels mooi. Ademloos, weergaloos...
Deze verdomde vieze wereld kan onnoemelijk schoon zijn...
Bij tinypic zit ik met artefacten en bij photobucket zijn mijn kleuren volledig anders, dof..ze zien er heel anders uit dan hier op mijn scherm!
Jammer....zal het hier missen!!
Gr Pascale
Je kan maar zien hoor
Er zijn andere mogelijkheden - ik zit bij PBase en dit tot volle tevredenheid... aan mijn beelden wordt niet gefoefeld of geknabbeld - ze worden getoond en weergegeven zoals IK het wil. Akkoord, ik betaal jaarlijks een minimale bijdrage. Maar voor wat hoort wat... Ik werk soms een hele tijd aan de nabewerking van mijn beelden - dan wil ik ook dat ze netjes op het wwweb verschijnen. Dat is mij 25 € per jaar waard !
Aarzel niet mij te contacteren bij bijkomende vragen of problemen. Of misschien zie ik je wel op je komende tentoonstelling
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik denk dat ik het hier voorlopig mee stop!
Met het uppen van foto's ben ik echt niet meer tevreden over het resultaat!!
Bij tinypic zit ik met artefacten en bij photobucket zijn mijn kleuren volledig anders, dof..ze zien er heel anders uit dan hier op mijn scherm!
Gr Pascale
Pascale,
Ik gebruik Bucket al jaren en betaal ook een 25 euro per jaar..
Ik moet zeggen dat de fotos er altijd hetzelfde uitzien zoals ik ze bewerkt heb..
Niet opgeven hé al denk ik soms ook wel dat de fun er voor mij af is ...
Al je beelden zijn steeds voortreffelijk opgebouwd en steken er dikwijls met kop en schouders boven uit...dus don't worry and just do it....
BD heeft ook aan jou een bijdage als perfectionist en daar kan iedereen wat van opsteken..
Dus kop op en laat die handel maar komen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Dat je ontgoocheld bent in Tinypic en Photobucket kan ik best begrijpen, dat zou ik verdomd ook zijn, maar dat je daarom BD en al je vrienden zou verlaten vind ik een te emotionele beslissing.
Ik heb nog nergens zware negatieve kritiek op uw foto's kunnen vinden, wel integendeel.
Ik en VELE ANDEREN hebben enorm plezier aan je mooie foto's en wij zouden het ENORM betreuren die te moeten missen.
De laatste tijd heb je het nogal druk gehad en de stress zal zijn kop opgestoken hebben denk ik.
Neem een tijdje rust en kom ons dan weer verblijden met die mooie prenten van jou.
Ik denk dat ik het hier voorlopig mee stop!
Met het uppen van foto's ben ik echt niet meer tevreden over het resultaat!!
Gr Pascale
Oeps ....
ik hoop dat je reactie niet ingegeven is door mijn kommentaar
het zou erg jammer zijn ... we zouden jou en je mooie beelden missen ...
Waarschijnlijk ben je nu wel druk met je tentoonstelling de volgende weken en slaat die "voorlopig" dan ook op deze drukke periode
Ik zag dat mortierke u PM-de, dat zal wel met dropbox-info zijn
dat heeft ook wat nukken (beeld tijdelijk eens onzichtbaar)maar je beeld blijft je beeld zoals jij het daar plaatste ongeacht de grootte, het is gratis en eenvoudig in gebruik ...
En ik ? Ik kijk al uit naar jouw volgende beelden, ik heb wel wat geduld
Comment