Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel knap in beeld gebracht met de barsten in de grond die je mooi naar de boom leiden en naar het mooie contrast tussen de rode duinen en de donkere lucht
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden dan dat Kurt het hier doet .
Beeld :
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Frustrerend is het om te leven met het besef dat je telkens platen post mijlenver boven het niveau dat ik ooit zou kunnen halen. Frustratie dient nergens toe dus kan ik dit aan de kant schuiven en dan rest enkel het genieten van je beelden. Ik ben zuinig om er ene richting HoF te wuiven maar deze zie ik toch zeer graag terug. Marsel, thx.
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment