Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Longji Terraced Fields

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Longji Terraced Fields

de mist was helaas weer grote spelbreker maar blijkbaar is dat daar dikwijls zo in de zomer. In de lente heb je daar de reflectie van het water op al die terrassen
    en kan je de plantactiviteiten zien maar dan loop je ook meer kans op regen. In de herfst heb je de gouden kleuren en de oogstactiviteiten wat ook niet te versmaden is.
    Als eendaagse bezoeker moet je al heel veel geluk hebben om de beste weersomstandigheden te treffen en meestal besef je maar ter plekke dat je toch beter een ander tijdstip had gekozen (wat dan nog geen garantie biedt natuurlijk).
    Ik heb dan maar een heel mooi fotoboek gekocht van een fotograaf die daar al gans zijn leven ronddwaalt op zoek naar de ideale lichtomstandigheden
    Ik heb toch geprobeerd er het beste uit te halen, ondanks de mist. Wat denk je, zat er meer in ?

"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Re: Longji Terraced Fields

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
    ..... Wat denk je, zat er meer in ?
    nee...gezien de omstandigheden denk ik niet.
    maar een idee van hoe en wat is duidelijk.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het heeft wel wat, maar in die omstandigheden was ik mij misschien meer gaan concentreren op het mooie lijnenspel en had ik gestreefd naar bijna abstracte beelden denk ik
      nu is er wat veel lucht aan, inderdaad, je hebt niet alles altijd op zijn best ... je moet het op het moment zelf doen met de omstandigheden zoals ze zijn op dat moment hé
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Prachtig lijnenspel, maar jammer van de grote hoeveelheid witte lucht. Dus wat Frakske zegt, misschien meer op dit lijnenspel concentreren en de lucht vermijden?
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
          Dus wat Frakske zegt, misschien meer op dit lijnenspel concentreren en de lucht vermijden?
          Dat heb ik bij deze geprobeerd. Beter ?
          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Working...
          X