Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Weer een echt tantinneke, knap zo'n goede eigen herkenbare stijl hebben
Het beeld deed mij onwillekeurig terugdenken aan eentje van vorig jaar, "juist voor het onweer losbrak 2"
toen vond ik het door die opvallende boei zo prominent in beeld net wat veel blikvanger, dit beeld is nu minder blikvanger maar eerder eentje met een stuk meer gevoel ... hier kan ik ook langer blijven naar kijken daardoor, genoeg leuke details ook
Zou het om dezelfde boei gaan ?
Weer een echt tantinneke, knap zo'n goede eigen herkenbare stijl hebben
Het beeld deed mij onwillekeurig terugdenken aan eentje van vorig jaar, "juist voor het onweer losbrak 2"
toen vond ik het door die opvallende boei zo prominent in beeld net wat veel blikvanger, dit beeld is nu minder blikvanger maar eerder eentje met een stuk meer gevoel ... hier kan ik ook langer blijven naar kijken daardoor, genoeg leuke details ook
Zou het om dezelfde boei gaan ?
Neen Frakske...is van een maand geleden...op dezelfde dag genomen met die jongen op de golfbreker.
En wat een geheugen heb je om die foto met die boei nog te herinneren!
Comment