Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je bent er duidelijk steeds meer op vooruit gegaan Kurt...
Ik heb ook van je album genoten en een sterke reeks landschappen...waar ik er een paar gezien heb die voortreffelijk mooi zijn...
deze is ook weer mooi maar ik heb er al spannender gezien...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Je bent er duidelijk steeds meer op vooruit gegaan Kurt...
Ik heb ook van je album genoten en een sterke reeks landschappen...waar ik er een paar gezien heb die voortreffelijk mooi zijn...
deze is ook weer mooi maar ik heb er al spannender gezien...
heel mooi geschoten
ook eens naar je album gekeken schotland,en genoten,knap gedaan
Bedankt voor de lovende commentaren op mijn album. Het was een reis om zeker nog eens te doen. We hebben nog zo veel niet gezien en niet gefotografeerd...
Wat deze foto betreft... het is inderdaad niet de meest spannende maar ik vond de lijnen in de verschillende velden wel mooi. 'k Zou meer willen uitproberen nu de boeren volop aan het oogsten zijn en er mooie structuren ontstaan in de velden, maar het licht moet mee zitten en de tijd ontbreekt helaas ook een beetje...
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment