Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooie omzetting, ik vind hem persoonlijk beter dan die vorige.
'k weet niet echt waarom, misschien is het beeld op deze manier sprekender.
Een eenzame kijker tegenover de machtige zee...
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Nog een variant op een bekende thema van jouw. En dan heel mooi in beeld gebracht. Op het eerste bliek vond ik het persoon een beetje vreemd geplaatsd/geposeert, maar dat is achteraf juist een sterke punt, want daardooe gaat de ogen steeds terug om weer te kijken.
Mooi beeld. Straks een herinnering voor hem. Ik heb eens zo'n wolk mee naar huis geno-
men en toen zei mijn vrouw dat ik een wolkenkrabber ging bouwen.
Mooi beeld. Straks een herinnering voor hem. Ik heb eens zo'n wolk mee naar huis geno-
men en toen zei mijn vrouw dat ik een wolkenkrabber ging bouwen.
Ik vond het wit tussen de stenen eerst erg wit maar als je langer kijkt kom je erachter dat daardoor je ogen naar de persoon gaan.
Waardoor je weer helemaal meegenomen word in deze mooie foto.
Sterk beeld, heel erg knap van beeldopbouw en met een prachtige lucht
met dat water op de golfbreker is idd iets maar ik zou niet weten wat precies ...
Comment