Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Da's een verdraaid mooi plek dat je daar vastgelegd hebt.
Kan me niet van de indruk ontdoen dat je meer uit deze foto zou kunnen halen qua belichting. Ik mis een beetje de echte dieptewerking
Ik denk dat het scheefstaan een beetje gezichtsbedrog is door dat de bergen verder en verder in zee liggen - geeft inderdaad wel die indruk.
Ik geef af en toe wel commentaar hoor, maar soms zijn jullie foto's zo mooi dat ik niets kan bijdragen tot hetgeen al gezegd is en met negatieve commentaar heb ik het wat moeilijk om die te geven (hoort ook bij de leerschool - apart vak ;-)).
Wat de belichting + techniek betreft zijn er zeker wat punten die verbeterd kan worden. Jouw kompositie vind ik wel goed geslaagd. De boom en rotspartij onder en de wolk boven vormen een mooie kader voor de achtergrond.
Echt wel een steengoede plaat vind ik..Prachtige compo en voor mij mag die zo grauw blijven hoor..
Licht en sfeer genoeg en volgens mij natuurgetrouw weergegeven...
Klasse.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik denk dat we bij het zien van zo'n foto automatisch wat meer sprankels verwachten en bij andere weersomstandigheden zou het waarschijnlijk ook zo zijn maar de foto zoals hij nu is bij dit licht vind ik heel goed.
Je kan natuurlijk met photoshop of een ander bewerkingsprogramma een paar accenten leggen zodat er wat meer leven in de foto komt maar de vraag is dan of je dan nog voor een natuurgetrouwe weergave gaat of niet...
Qua natuurgetrouwe weergave kan er hier weinig verbeterd worden denk ik.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment