Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het concept en jouw bewerking vind ik heel mooi, maar de compositie voelt voor me hier een beetje van balans af doordat de kite zo ver naar de rand ligt. Misschien een cm erbij aan de linker kant.
Je was al niet meer zo actief de laatste tijd wat vast wel een reden zal hebben..
maar deze platen daar zit ik wel even op te wachten...eerlijke zeezichten die me weer doen verlangen binnenkort naar deze zee....
Volgende week vrijdag zitten we met ons zessen in Middelkerke en dan kan ik weer eens mijn hartje ophalen...als ik tenminste dan een andere lens heb..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het concept en jouw bewerking vind ik heel mooi, maar de compositie voelt voor me hier een beetje van balans af doordat de kite zo ver naar de rand ligt. Misschien een cm erbij aan de linker kant.
Hmmm....begrijp je maar moest snel gebeuren en wilde die kite erbij hebben....maar ik kan niet toveren
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Je was al niet meer zo actief de laatste tijd wat vast wel een reden zal hebben..
maar deze platen daar zit ik wel even op te wachten...eerlijke zeezichten die me weer doen verlangen binnenkort naar deze zee....
Volgende week vrijdag zitten we met ons zessen in Middelkerke en dan kan ik weer eens mijn hartje ophalen...als ik tenminste dan een andere lens heb..
Minder actief ja....er komen nu nog drukke weken....nog een goede maand en dan weer wat rust
Geniet jij maar van je weekje in Middelkerke!!
Een andere lens?...Problemen gehad?!
Minder actief ja....er komen nu nog drukke weken....nog een goede maand en dan weer wat rust
Geniet jij maar van je weekje in Middelkerke!!
Een andere lens?...Problemen gehad?!
Bedankt voor het kijken en reageren!!
Gr Pascale
Euh mijn 17-40 heeft een rots in Bretagne gekust en ligt nu in de vuilbak..maar Miss Spikke heeft het kunnen regelen dat ik nog 540 Euro terug krijg...dus nu moet ik even kijken wat ik ga aanschaffen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment