Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mm... is een moeilijke hoor Bouk. Slechter wordt de foto niet, maar ik denk dat het heel veel van de smaak afhangt hoeveel lucht je eraan wilt. Nu voor mij mogen het contrast en de brightness lichtjes opgevoerd worden. yet again, smaak dus al jij em zo wilt goed vind laat em zo.
hier op m'n scherm lijkt het wat 'giftig'. Mischien is het de combinatie met het blauw dat je uit de lucht hebt gehaald met je gnd. Hoeveel stops heb je gebruikt?
hier op m'n scherm lijkt het wat 'giftig'. Mischien is het de combinatie met het blauw dat je uit de lucht hebt gehaald met je gnd. Hoeveel stops heb je gebruikt?
Opnieuw van raw vertrokken, en ook de omzetting van adobe naar rgb opnieuw gedaan. Groen is niet meer zo giftig maar mis punch in de kleuren; als ik meer contrast zet krijg ik dat giftige terug ...
Opnieuw van raw vertrokken, en ook de omzetting van adobe naar rgb opnieuw gedaan. Groen is niet meer zo giftig maar mis punch in de kleuren; als ik meer contrast zet krijg ik dat giftige terug ...
De update is toch goed.
Misschien in RAW de schaduwen wat oplichten, maar eigenlijk zou ik er niks meer aan veranderen nu.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment