Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Qua compo weet ik het niet zo goed. Er is geen inloop in de foto die je naar achter brengt. Integendeel, de scheiding van het roestbruin en het blauw "blokkeert" het zicht...
Qua compo weet ik het niet zo goed. Er is geen inloop in de foto die je naar achter brengt. Integendeel, de scheiding van het roestbruin en het blauw "blokkeert" het zicht...
Ik vind dit eigelijk een moeilijke om over te oordelen. Het ene moment denk ik ja hij is mooi, 2minuten later vind ik hem wat minder. Dan weer mooi. Dan toch maar weer niet. Er zal dus in elk geval wel iets goed in zitten anders zou ik zo niet twijfelen. Ik kan er alleen niet echt op zeggen wat ik juist wel of niet goed vind. De kleuren vind ik ondanks mijn voorgangers persoonlijk niet zo mooi.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Ik weet wat het is.... heb het hier nog eens goed bekeken en heb gevonden wat mijn wisselvallige mooi/nietmooi buien veroorzaakte. Die onderste bobbel die boven het water uitsteekt... die trekt al mijn aandacht.. en niet in de goeie zin want ik vind dat hij op een enorme puist lijkt met een dikke etterkop... net zoals je tegen iemand spreekt met zulk geval wordt je aandacht er echt naartoe getrokken en niet in de goeie zin. Haal die eraf en het beeld is weer vredig
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Eigenlijk is dat "puist" juist wat mijn aandacht oorspronkelijk trok. Het was bewust op die plaats geplaatsd. Tsja, wat de ene boeit vind de ander juist storend....
Comment