..in Kinderdijk. Samen vorige week met Spikkesenior naar toe geweest en het was leuk.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De wieken van een molen...
Collapse
X
-
-
Re: De wieken van een molen...
Heel mooi compo, licht en kleuren.
Wat de wieken betreft heb ik enorme twijfels.
Misschien heb ik het compleet mis, maar dit lijkt mij knip en plakwerk van 2 opnames (ik bedoel enkel de wieken, niet het evt blenden van verschillende belichtingen), en een effect dat helemaal niet realistisch oogt.
Ik zou persoonlijk enkel de "meest bewegende" wieken overhouden...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHeel mooi compo, licht en kleuren.
Wat de wieken betreft heb ik enorme twijfels.
Misschien heb ik het compleet mis, maar dit lijkt mij knip en plakwerk van 2 opnames (ik bedoel enkel de wieken, niet het evt blenden van verschillende belichtingen), en een effect dat helemaal niet realistisch oogt.
Ik zou persoonlijk enkel de "meest bewegende" wieken overhouden...
Mij was het vooral om het geheel te doen...
Soms is iets niet geloofwaardig maar geloof me het is waar....
Comment
-
Thx ! Leek mij anders niet mogelijk...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDanny het is een blend van twee opnames...
Mij was het vooral om het geheel te doen...
Soms is iets niet geloofwaardig maar geloof me het is waar....
Comment
-
Voor mij een mooi uitgevoerde blend, knap licht, mooie compo.
Maar ik krijg ook een raar gevoel in de buik bij al die molenwiekenMaster the craft, and the art will follow.
Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum
Comment
-
-
-
Vind het ook een mooie maar met dezelfde opmerking over de wieken - dat kijkt niet zo lekker
Comment
-
-
Het minste wat je kan zeggen is dat het origineel en leuk is gedaan !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Ik vind die beweging goed, het is op zich al een mooi beeld maar niet direct een foto die er zou uitspringen. Door die beweging doet hij dat wel en dus vind ik het heel geslaagd
Comment
-
Comment