Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Encore un Phare..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Encore un Phare..

update met aangepast kleurenprofiel
    Groeten!

500px / Facebook

Comment

Verschil is minimaal (behalve het rood / oranje) maar met sRGB ben je zeker dat iedereen hetzelfde ziet. Met het "Monitor...." profiel dat jouw calibratieprofiel is ben je dan niet...

Ik zou het bij sRGB houden
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Weerom een knap beeld Iso 3200 en 239 sec belichting....het moet daar echt balkdonker geweest zijn. Is de fullsize versie nog doenbaar of is de beeldruis niet om aan te zien ?
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Heel laat in de schemering dus ! Knap !
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Iso 3200 en 239 sec belichting....het moet daar echt balkdonker geweest zijn. Is de fullsize versie nog doenbaar of is de beeldruis niet om aan te zien ?
            De zon was al een tijdje onder maar het was zeker nog niet stekdonker. Voor de belichting van de lucht heb ik ND110-gebruikt om die lange belichting te bekomen. Iso heb ik opgedreven zodat ik daar geen half uur ging staan. Maar ik realiseer mij nu dat ik iso 6 stops kon verlagen, in combinatie met pola en het diafragma dichtknijpen ik ook aan genoeg stops ging komen en zodoende de ruis zou kunnen beperkt hebben. Het logisch redeneren in het veld gaat soms wat moeilijker bij mij. Ga er nogal in op
            Fullsize is zeker nog te doen, heb het ruiswel wat moeten aanpakken. Ik plaats nog een linkje naar een grotere versie.
            Groeten!

500px / Facebook

Comment

Schitterende plaat met een super lucht en goede compo !!

Groetjes chrit.
              Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                . Het logisch redeneren in het veld gaat soms wat moeilijker bij mij. Ga er nogal in op
                .
                Aan deze kant zit er ook zo ene.....gelijk een klein kind in een speelgoedwinkel gedraag ik mij als de lokatie mooi is. Driepikkeltje om de haverklap verzetten....vanalles proberen. Na een tijdje kalmeer ik wel en dan lukt het soms om een iets betere foto mee naar huis te brengen.
                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Ga er nogal in op
                  Fullsize is zeker nog te doen, heb het ruiswel wat moeten aanpakken. Ik plaats nog een linkje naar een grotere versie.

Aan deze kant zit er ook zo ene.....gelijk een klein kind in een speelgoedwinkel gedraag ik mij als de lokatie mooi is. Driepikkeltje om de haverklap verzetten....vanalles proberen. Na een tijdje kalmeer ik wel en dan lukt het soms om een iets betere foto mee naar huis te brengen.

Vertel mij wat ...hier nog zo eentje...
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                  X