Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een mooi landschap mooi weergegeven. Door het kader heb ik wel meer het gevoel dat ik door een venster kijk ipv het gevoel dat ik in het landschap sta..
Een extra onderwerp op de voorgrond zou het idd niet slecht doen
jij hebt blijkbaar beter weer dan wij hier in ons koele kikkerlandje
een mooi totaal beeld dominiek
ben je in deze weide ok op zoek gegaan naar kleine beestjes
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Een linkje waarin uitgelegd wordt hoe je het kan aanpakken.
Je foto's zijn echt wel de moeite om het eens te proberen
Héhé, dat is leuk ! Deze post kende ik nog niet. Als de weergoden zo goed hun best blijven doen heb ik de komende dagen tijd zat om dat eens grondig te bekijken
Bedankt voor de tip !!
... ben je in deze weide ok op zoek gegaan naar kleine beestjes
Niet echt. Mijn kroost is niet zo geduldig als het doorsnee macro-SD publiek
Af en toe wel een poging gedaan om wat flora te schieten, maar de wind speelt me parten ...
Comment