Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ben net terug van een vakantietrip.
Deze foto maakte ik in Thonon les Bains, aan de boorden van 'Lac Leman' en zoals jullie zien heb ik veel regen over me heen gekregen.
Trouwens deze zeiler hield het ook voor bekeken want hij was zijn zeil ook aan het strijken om vlug met de hulp van zijn boordmotor binnen te varen in de haven. Dus net even te laat om de volle zeilen in beeld te krijgen.
Van al dat nat zullen mijn volgende foto's ook een afGIETsel of de sporen van dragen.
Bedankt voor het kijken en geven van commentaren.
Gil
..........
Trouwens deze zeiler hield het ook voor bekeken want hij was zijn zeil ook aan het strijken om vlug met de hulp van zijn boordmotor binnen te varen in de haven.......
vind ik juist (als zeiler) het sterke punt van deze opname.
grt,bouk.
Comment