Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ja, stop er maar mee, Pascal
Denk dat je ons de mooiste laten zien hebt
Hier heel mooi de brute kracht van de oceaan weergegeven
De lucht is hier wel wa fletskes...
BTW, die titel "Tour de Bretagne" : slaat dat nu op die vuurtoren ("phare") of op "de Ronde van Bretagne"... Toevallig wel allemaal foto's van die vuurturen met die titel...
Ik weet dat het moeilijk is een horizontaaltje te maken van deze toren en dat bevestig je hier.
Ik vind deze de minste van jouw reeks. Deels door de compositie die het (bij mij) niet doet. Maar ook naar sfeer toe doet ie het een pak minder als jouw eerdere posts.
De kracht van het water vindt ik wel mooi weergeven
Ja, stop er maar mee, Pascal
Denk dat je ons de mooiste laten zien hebt
Hier heel mooi de brute kracht van de oceaan weergegeven
De lucht is hier wel wa fletskes...
BTW, die titel "Tour de Bretagne" : slaat dat nu op die vuurtoren ("phare") of op "de Ronde van Bretagne"... Toevallig wel allemaal foto's van die vuurturen met die titel...
als je eens wat verder kijkt Danny dan zie je ze wel hoor..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik weet dat het moeilijk is een horizontaaltje te maken van deze toren en dat bevestig je hier.
Ik vind deze de minste van jouw reeks. Deels door de compositie die het (bij mij) niet doet. Maar ook naar sfeer toe doet ie het een pak minder als jouw eerdere posts.
De kracht van het water vindt ik wel mooi weergeven
Dries,
Ik probeer steeds el andere opnames te maken met of zonder ND filter of whatever en naar mijn gevoel probeer ik dan ook telkens niet te vervallen zonder in herhaling te vallen..
Dit is bijvoorbeeld een beeld dat maar uit 1 shot bestaat en waar ik puur en alleen wat saturatie en wat scherpte heb toegevoegd....Das voor mij zelf al 1 van mijn betere platen dan....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Nee hoor niet bepaald..Zoals ik al aangegeven heb is mijn lenske gesneuveld de eerste dag en heb ik het allemaal met die 70-200 moeten doen waar ik niet echt het weidse mee kon vastleggen en wat een serieuze Handicap was voor mij...
Ik had anders veel meer werk van de eerste kalibers kunnen meebrengen..
De eerste opnames waren eigenlijk maar moment opnames van de eerste dag en proefshots wat daarna was het weer weer slecht....grijs dus...
En dan probeer je er uiteraard zo veel mogelijk goeds van te maken in de mate van en deze opnames is er eentje van die ik gewoon zoals vele andere opnames daarna niet (allez naar mijn normen) bewerkt heb..;met dit als resultaat..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Kon je uit dit ene shot toch niet wat meer uit de lucht halen ? Of is het bovenste te veel overbelicht (of uitgebrand) ?
Heb hem eventjes in PS binnengehaald, en bij het aanpassen van de curves krijg ik een felle witte rand te zien rond de rotsen en de vuurtoren achteraan.
Lijkt er op dat er toch met een masker / selectie iets gedaan is op enkel de voorgrond, of op de lucht ?
Ik krijg uit deze foto ook niet meer uit het bovenste gedeelte van de lucht... Jammer...
Was dit RAW of JPG ?
Tele of wide heeft er volgens mij weinig mee te maken, die fader ook niet...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Nee hoor niet bepaald..Zoals ik al aangegeven heb is mijn lenske gesneuveld de eerste dag en heb ik het allemaal met die 70-200 moeten doen waar ik niet echt het weidse mee kon vastleggen en wat een serieuze Handicap was voor mij...
Ik had anders veel meer werk van de eerste kalibers kunnen meebrengen..
De eerste opnames waren eigenlijk maar moment opnames van de eerste dag en proefshots wat daarna was het weer weer slecht....grijs dus...
En dan probeer je er uiteraard zo veel mogelijk goeds van te maken in de mate van en deze opnames is er eentje van die ik gewoon zoals vele andere opnames daarna niet (allez naar mijn normen) bewerkt heb..;met dit als resultaat..
Kon je uit dit ene shot toch niet wat meer uit de lucht halen ? Of is het bovenste te veel overbelicht (of uitgebrand) ?
Heb hem eventjes in PS binnengehaald, en bij het aanpassen van de curves krijg ik een felle witte rand te zien rond de rotsen en de vuurtoren achteraan.
Lijkt er op dat er toch met een masker / selectie iets gedaan is op enkel de voorgrond, of op de lucht ?
Ik krijg uit deze foto ook niet meer uit het bovenste gedeelte van de lucht... Jammer...
Was dit RAW of JPG ?
Tele of wide heeft er volgens mij weinig mee te maken, die fader ook niet...
Danny ik weet niet waar je het overhebt als je zegt dat ik een Masker gebruikt heb maar ik weet 1 ding zeker en dat is 1 jpeg,en wat bijgewerkt thats all...
Comment