Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een compo waar heel goed over nagedacht is, dat is duidelijk en ik vind het aangenaam om naar te kijken.
Je kan het zeker geen standaard landschapje noemen
Ik vind wel jammer dat de lucht linksboven uitgebrand is. Ik zou de bovenkant eventueel wegcroppen tot net boven het paaltje rechts zodat je een panoformaat overhoudt, op die manier ben je ook het uitgebrande gedeelte kwijt.
Misschien ook de kleuren wat meer satureren zodat het geheel wat levendiger wordt.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik heb het Rawformaat er nog eens bijgehaald en zie in Camara raw nergens het rood oplichten van uitgevreten hooglichten. In het Raw formaat heb ik qua belichting niets aangepast. Ik heb de lucht ook niet lichter gemaakt in Photoshop. Volgens mij is het een witte wolk zonder detail of weet iemand soms hoe het komt?
Comment