Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De kleurtjes knallen terug en een mooi gekozen standpunt..
Naar mijn smaak ga je wel iets te ver in je bewerking bij je laatste platen.
Ik vraag me of een mildere bewerking het niet beter zou doen.
Maar daar zeg ik het, naar mijn smaak..
De kleurtjes knallen terug en een mooi gekozen standpunt..
Naar mijn smaak ga je wel iets te ver in je bewerking bij je laatste platen.
Ik vraag me of een mildere bewerking het niet beter zou doen.
Maar daar zeg ik het, naar mijn smaak..
Dries bedankt voor je reactie.
Deze opname is in tegenstelling tot de andere foto's zonder ND filter geschoten...Dat is het grote verschil..Daardoor werd hij ook wat minder schaduwrijk en krijg je dit effect...wat ik uiteraard heb bewerkt via mijn software..
Je weet dat ik graag "foefel" he?
Voor mij is het resultaat wat telt..Maar ik zal eens een update plaatsen met iets meer natuurlijkheid ...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Twee kleine opmerkingen als ik mag.
- Horizon helt iets naar rechts af, dat viel me op omdat de toren niet 100% recht staat, of ik toch die indruk kreeg. Ik vind de makkelijkste manier om dit te zien je browser gebruiken, dus scrollen tot de horizon net niet uit beeld verdwijnt (moest er iemand deze methode niet kennen).
- Door de kleur van de toren, en omdat je de onderkant/ondergrond niet ziet, lijkt het alsof die er nadien bijgezet is. Misschien zou je foto er nog op vooruit gaaan als je de toren individueel iets donkerder maakt? Ik las dat je graag "foefelt" dus als je dat wilt kan dat geen probleem zijn
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Comment