Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een compositie waar ikzelf niet direct zou opkomen maar die zeker wel werkt
Wel vind ik het water vreemd ogen. Welke filter heb je gebruikt? Neem me niet kwalijk als ik verkeerd ben maar is alsof je het water achter hebt 'gevlakt'..
Een zeer mooie compositie, wat somber licht, maar wel treffend vastgelegd.
Ik vind het water ook een beetje vreemd lijken. Alsof er met een borsteltje over gegaan is en niet alle delen gedaan zijn.
Een compositie waar ikzelf niet direct zou opkomen maar die zeker wel werkt
Wel vind ik het water vreemd ogen. Welke filter heb je gebruikt? Neem me niet kwalijk als ik verkeerd ben maar is alsof je het water achter hebt 'gevlakt'..
Ik heb niets aan het water afgevlakt..Ik heb hier mijn ND fader gebruikt en het was nogal opstotend water tegen die rotsen....Misschien had ik beter iets minder lang belicht dan hadden die vlekken zo niet zichtbaar geweest...
Maar ik heb zeker niets afgevlakt.
Danny die rotsen zijn onwezenlijk proper en daarom denk je dat ze detail loos zijn...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment