Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jeps, een prachtige HOF! Wedden dat-ie er tussen zit?
Speelt eigenlijk geen rol..Als hij maar te pruimen is dan is het voor mij al goed....en aan de reacties te zien ben ik al blij met dit geslaagd resultaat...
Bedankt.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Je had gezegd dat je wou wedijveren met die van Dries...
Maar waarom dat softe effect erop ?! Zo'n plaat vraagt er volgens mij niet om, maar vraagt om vlijmscherpe details... Maar ja, ik ben nu eenmaal niet voor de extra effecten, dat weet je.
Nu lijkt het alsof er een waas overhangt...
Verder denk ik dat je lenscorrectie toegepast hebt om de lensvervorming te corrigeren, volgens ik zie aan de vuurtoren. Volgens mij ben je een stap te ver gegaan, want de toren dreigt nu wat naar de andere kant (naar rechts) over te hellen.
Er is ook nog wat CA te zien aan de rotsen links tegen het water (langs de rechterzijde magenta, linkerzijde cyaan).
Kleine foutjes die gemakkelijk te corrigeren zijn.
Zonder meer een schitterende compo. Mijn complimenten.
Maar ik ben niet zo wild van het 'softe' van dit beeld. Ik zie ook geen egale belichting. Met name lichte vlekken. Zonder deze 'schoonheidsfoutjes' kreeg je van mij een 10.
Zonder meer een schitterende compo. Mijn complimenten.
Maar ik ben niet zo wild van het 'softe' van dit beeld. Ik zie ook geen egale belichting. Met name lichte vlekken. Zonder deze 'schoonheidsfoutjes' kreeg je van mij een 10.
Bedoel je die lichte vlekken vooraan in het water ? Dit is de branding denk ik...
Of bedoel je iets anders ?
Vooraan links zit er wat lensflare op het wateroppervlak(recht onder de zon)....en dichter rond de zon zie je nog wat sporen van fijne waterdruppels op het lens/filterglas. Daar kan je ter plekke weinig aan doen er staat altijd veel wind en de waterdruppels gaan ver.
Ik vind deze foto toch zeker één van je betere Pascal.....mooi van belichting en kleuren.
Comment