Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bla Bheinn - Skye
Collapse
X
-
Bla Bheinn - Skye
Labels: Geen
-
-
Re: Bla Bheinn - Skye
Dit is een speciale! Valt op door de mooie dieptewerking, een ware schat aan details en dat ene boompje die daar gigantisch mooi staat te blinken tussen al dat geweld van voorgrond en achtergrond.
De achtergrond lijkt me iets grijziger te zijn dan dat ik zou verwachten tgo de voorgrond. Lijkt of er totaal twee verschillende belichtingen aan het werk waren.
Dat kan wel de realiteit zijn, maar het voelt wel zo aan.
Niettemin, een foto om U tegen te zeggen!
-
Heel knap hoe je maximaal detail uit die foto's haalt !
De voorgrond met dat "steengruis" vind ik hier iets minder geslaagd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtDe achtergrond lijkt me iets grijziger te zijn dan dat ik zou verwachten tgo de voorgrond. Lijkt of er totaal twee verschillende belichtingen aan het werk waren.
Dat kan wel de realiteit zijn, maar het voelt wel zo aan.
Niettemin, een foto om U tegen te zeggen!
Het is wel een weergave van de werkelijkheid maar de foto doet de werkelijkheid eigenlijk tekort.
Bla Bheinn is de naam van de berg op de achtergrond en dat zou "Blue Mountain" betekenen, vandaar dus de wat grijsblauwe kleur
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtDe voorgrond met dat "steengruis" vind ik hier iets minder geslaagd...
Mocht ik een hogere positie gekozen hebben dan was er links een afsluiting in beeld gekomen die heel erg storend zou geweest zijn. Vandaar de keuze voor het okerkleurige pad/steengruis als voorgrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHeel knap hoe je maximaal detail uit die foto's haalt !
De voorgrond met dat "steengruis" vind ik hier iets minder geslaagd...nikon coolpix s9100
Comment
-
-
Ik zou de voorgrond eraf halen en het mooie boompje in de achtergrond laten fungeren als voorgrond. Verder echt een topplaat! Daar moet ik echt eens naartoeMijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
Comment