Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zonsondergang aan Punta di Campomoro (Corsica) + update
Re: zonsondergang aan Punta di Campomoro (Corsica)
Een hele mooie ! Leuke beweging in de lucht
De foto lijkt af te hellen naar links.
Ik denk dat je de foto gerecht hebt met de horizon rechts, welke volgens mij een oever is, waarvan het gebergte schuin naar voor of achter loopt, dus geen echte horizon.
Links van dat kasteel is er volgens mij wel een natuurlijke horizon, die misschien daarop kan horizontaal gezet worden...
Ik denk dat je de foto gerecht hebt met de horizon rechts, welke volgens mij een oever is, waarvan het gebergte schuin naar voor of achter loopt, dus geen echte horizon.
Links van dat kasteel is er volgens mij wel een natuurlijke horizon, die misschien daarop kan horizontaal gezet worden...
't Is maar een gedacht he... Was er niet bij ;-)
Het arendsoog heeft gekeken en gezien en ik denk dat hij gelijk heeft.
Maar 't is wel een hele mooie foto
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
't Is maar een gedacht he... Was er niet bij ;-)
oeps
zal mijne waterpas eens moeten nazien
bedankt vr deze opmerking, 'k zal het eens bekijken op groot formaat twijfel een beetje
Re: zonsondergang aan Punta di Campomoro (Corsica) + update
Die opmerking wordt nog wel gemaakt.
Doordat de foto's onder elkaar staan en sommige schermen onder en boven een andere helderheid / kleur weergeven, lijkt het alsof er soms verschillen in zitten.
Comment