Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op zich mooi hoor!
Maar het voelt wat vreemd aan dat je rotsen op de voorgrond zeer helder zijn tegenover de donkere bergen op de achtergrond, aannemende dat het licht van rechts komt? Of zie ik dat verkeerd?
Maar het voelt wat vreemd aan dat je rotsen op de voorgrond zeer helder zijn tegenover de donkere bergen op de achtergrond, aannemende dat het licht van rechts komt? Of zie ik dat verkeerd?
Had dit zelf niet zo aangevoeld maar kan er achteraf wel inkomen.. De zon gaat opkomen rechts, net buiten beeld. Dus de donkere strook bevindt zich wel nog aan de schaduwkant, maar heb ze misschien toch iets te donker gemaakt..
Erg lekker licht! Het water kijkt wat nerveus. Ik begrijp dat je dit bewust zo gedaan hebt, maar een langere òf kortere sluitertijd had wat meer rust in de foto gebracht denk ik.
Comment