Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hele mooie eenvoud met een subtiele reflectie.
Ik zou misschien de krulletjes in het zand een beetje oplichten zodat ze ietsje meer aandacht krijgen.
(wat zijn die krulletjes trouwens?)
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Heel mooie reflectie ...
al zijn de wolken ook niet mis, maar ik zou nog iets meer de nadruk op de voorgrond durven te leggen door can de wolkenpartij bovenaan 1/4e weg te halen
Hele mooie eenvoud met een subtiele reflectie.
Ik zou misschien de krulletjes in het zand een beetje oplichten zodat ze ietsje meer aandacht krijgen.
(wat zijn die krulletjes trouwens?)
Heel mooie reflectie ...
al zijn de wolken ook niet mis, maar ik zou nog iets meer de nadruk op de voorgrond durven te leggen door can de wolkenpartij bovenaan 1/4e weg te halen
Sorry..heb nu geen tijd meer om mijn foto te bewerken....maar zou idd wel beter zijn!!
Bedankt voor het kijken en reageren!!
Nu zien we eens een foto met heel natuurlijke kleuren en 't is weer niet goed.
Pascale, ik zou aan deze foto in het geheel niks veranderen, ik vind die prachtig zoals die is.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
bepaal een keuze...ga voor de lucht met strand, of ga voor het strand met de lucht.
wil je beide.....kies voor een ander formaat.
tis nu vlees nog vis en das jammer.
grt,bouk.
Comment