de update op aanvraag
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het zwarte strand van Nonza (Corsica) + update
Collapse
X
-
Het zwarte strand van Nonza (Corsica) + update
de update op aanvraag
Last edited by IngridVD; 13 juli 2011, 13:09. -
-
Re: Het zwarte strand van Nonza (Corsica)
Da's een hele mooie, Ingrid ! Knappe kleuren !
Ik zou onder en links een stukje wegcroppen zodat de branding netjes uit de hoek vertrekt.
Wat zijn die witte streepjes op het strand ???
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtDa's een hele mooie, Ingrid ! Knappe kleuren !
Ik zou onder en links een stukje wegcroppen zodat de branding netjes uit de hoek vertrekt.
Wat zijn die witte streepjes op het strand ???
croppen doe ik niet zo graag, had er ook aan gedacht, 'k zal eens een uitzondering maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtwitte streepjes zijn namen en teksten in het zand geschreven
croppen doe ik niet zo graag, had er ook aan gedacht, 'k zal eens een uitzondering maken
Heb zelf eens geprobeerd. Het gaat niet met onderaan weg te croppen... zal langs boven moeten gebeuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtThx !
Heb zelf eens geprobeerd. Het gaat niet met onderaan weg te croppen... zal langs boven moeten gebeuren...
zal iets voor morgen zijn, nu ga ik onder de lakens
nog een goeie nachtrust
bedankt alleszins
Comment
-
Mooie kleuren, goeie compo en heel veel diepte. Alles wat een goeie foto moet hebben
Comment
-
-
Danny, update geplaatst, beter ?
Comment
-
I like it !!
Maaruh ? Was het al een crop ? Er staat nu rechts en stuk bij dat er eerst niet op stond.
Zo is het nog beter, want dan hoefde je niets van de mooie wolken weg te knippen
EDIT : nu pas zie ik het... je hebt het wschl doorgekopieerd (gekloond) ? Heel goed gedaan, ware het niet dat mijn arendsogen bijna alles zien
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtDanny, update geplaatst, beter ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtI like it !!
Maaruh ? Was het al een crop ? Er staat nu rechts en stuk bij dat er eerst niet op stond.
Zo is het nog beter, want dan hoefde je niets van de mooie wolken weg te knippen
EDIT : nu pas zie ik het... je hebt het wschl doorgekopieerd (gekloond) ? Heel goed gedaan, ware het niet dat mijn arendsogen bijna alles zien
mercikes
ge ziet toch alles, had het wel verwacht
vind het zonde van verloren stukken als je ze laat afdrukken, daarom maar wat aangepast
Comment
-
Re: Het zwarte strand van Nonza (Corsica) + update
bedankt vr de reacties, tips en het kijken
Comment
-
kleuren en wolken van de eerste en de compo van de tweede.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtkleuren en wolken van de eerste en de compo van de tweede.
grt,bouk.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtkleuren en wolken van de eerste en de compo van de tweede.
grt,bouk.
bedankt vr de opmerking
Patrick en Frans ook bedankt vr jullie reacties
Comment
Comment