Maar IMHO niet echt veilig
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een fleurig terrasje
Collapse
X
-
-
Re: een fleurig terrasje
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk bericht[CENTER]Maar IMHO niet echt veilig
Mooi vastgelegd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtToch wel hoor... Ik heb daar een 2-tal jaar geleden gezeten... Zeer gezellig!
Mooi vastgelegd!Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Beetje hard licht / hard contrast, maar de mooiste uit jouw Elzas reeks.
Doet mij denken aan Colmar... Maar is wel 15 jaar geleden... Kan er ook naast zitten natuurlijk.
Comment
-
Een heel mooi terrasje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtBeetje hard licht / hard contrast, maar de mooiste uit jouw Elzas reeks.
Doet mij denken aan Colmar... Maar is wel 15 jaar geleden... Kan er ook naast zitten natuurlijk.
Het terrasje is in de wijk Petite France in Straatsburg maar het zou idd ook in 'Petit Venise' in Colmar kunnen zijn, dezelfde huisjes en aan een waterGroetjes Vicky
Comment
-
mooie compo, iets te hard licht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtmooie compo, iets te hard licht
@ iedereen : bedanktGroetjes Vicky
Comment
-
om 10u in de morgen al... Pfff Is alleszins beter dan wat we hier nu hebben
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichtTja Ingrid bij 35 graden is dat niet te verwonderen
@ iedereen : bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtom 10u in de morgen al... Pfff Is alleszins beter dan wat we hier nu hebben
Bedankt voor de opmerkingGroetjes Vicky
Comment
-
-
Nu lijkt me niets mooier dan op zo'n fleurig terrasje te zitten. Pen in de hand, een briefje
en een fles Ricard, om dan dwars door de vloer te zakken en nooit meer teruggevonden te
worden. Dronken en verzopen. Ach, er zijn ergere dingen om mee bij Sint Pieter aan te
komen. Mooi Vicky.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtNu lijkt me niets mooier dan op zo'n fleurig terrasje te zitten. Pen in de hand, een briefje
en een fles Ricard, om dan dwars door de vloer te zakken en nooit meer teruggevonden te
worden. Dronken en verzopen. Ach, er zijn ergere dingen om mee bij Sint Pieter aan te
komen. Mooi Vicky.
Dat lijkt mij ook een mooie doodGroetjes Vicky
Comment
-
Ah ok, dat verklaart ook het harde licht...Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichtEven de tijd op mijn camera juist gezet want het was toen 1 uur 's middags
Bedankt voor de opmerking
Comment
Comment