Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind hier de leegte tussen voorgrond en horizon wat te groot. Een ietwat lager standpunt had die afstand kunnen beperken. Verder wel heel mooie zachte kleurtjes in de lucht!
Ik vind hier de leegte tussen voorgrond en horizon wat te groot. Een ietwat lager standpunt had die afstand kunnen beperken. Verder wel heel mooie zachte kleurtjes in de lucht!
Ook mijn mening. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan en deze tip uit te proberen.
Zoals je de laatste tijd bezig bent kom je ons ongetwijfeld met een heel mooi resultaat verbazen
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment