Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Sorry, but completely overdone !!
Kan je eens toelichten hoe je te werk gegaan bent ?
Heb je de foto's verder nog bewerkt ?
Er lijkt ook heel veel geel in de foto te zitten. Is dit natuurlijk of kleur toegevoegd ?
Qua compo vind ik het veel te druk. Ik zelf had minder voorgrond, en meer lucht meegenomen.
Blending in photoshop met laagmasker en gradient tool + gommen. Heb zeer weinig kennis van photoshop en tis serieus behelpen. Verder niks aan bewerkt.
Het was eigenlijk wel de bedoeling wat saturatie toe te voegen. Komt idd druk over op die manier.
Tips?
Tom, ik wil gerust een poging ondernemen...
Hoeveel opnames heb je gemaakt, en hoeveel foto's heb je gebruikt in de blending ?
Stuur gerust die JPG's (zo weinig mogelijk bewerkt) naar info_at_damafoto.be, en ik probeer zelf eens...
Tom, ik wil gerust een poging ondernemen...
Hoeveel opnames heb je gemaakt, en hoeveel foto's heb je gebruikt in de blending ?
Stuur gerust die JPG's (zo weinig mogelijk bewerkt) naar info_at_damafoto.be, en ik probeer zelf eens...
Geen paniek dat het na een paar keer niet wil lukken met blenden. Iedereen die start met belichtigsblenden zal de eerste keer van die funky resultaten bekomen.....je moet het gewoon wat tijd geven. Bij bewerken van foto's moet je ook af en toe eens achter je pc scherm vandaan komen om naderhand nog eens terug te bekijken of je niet veel te ver van een realistisch resultaat zit. Probeer ook om je te herinneren hoe die lokatie er toen echt uitzag.
Comment