Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Re: Strandribbels bij avondlicht - Balnakiel Beach
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik vind de compo mooi maar mij lijkt de voorgrond meer op speculaas.
Knap toch.
Het kraakt in ieder geval ook tussen de tanden als je er een hap uit neemt.
Hier vind je de originele, wel verkleinde en verscherpte, maar verder onbewerkte versie om je een idee te geven welke bewerkingen er gedaan zijn om tot bovenstaande foto te komen
Er is wel nog een blend met een tweede belichting gedaan om de donkere delen wat lichter te maken.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Het kraakt in ieder geval ook tussen de tanden als je er een hap uit neemt.
Hier vind je de originele, wel verkleinde en verscherpte, maar verder onbewerkte versie om je een idee te geven welke bewerkingen er gedaan zijn om tot bovenstaande foto te komen
Er is wel nog een blend met een tweede belichting gedaan om de donkere delen wat lichter te maken.
Re: Strandribbels bij avondlicht - Balnakiel Beach
Volg ook een beetje Pascal...maar had het zand zo'n kleur?.....het originele heb ik gezien....maar toch.
Vind je comp, zandstructuren en diepte in je foto heel mooi!!
Gr Pascale
Volg ook een beetje Pascal...maar had het zand zo'n kleur?.....het originele heb ik gezien....maar toch.
Vind je comp, zandstructuren en diepte in je foto heel mooi!!
Gr Pascale
Het zand was okerkleurig en de kleur is in de bewerking nog een beetje versterkt op de plaatsen waar de zon nog op scheen.
Het licht was heel zacht en het effect op de ribbels heel mooi in werkelijkheid.
Dit is een poging om die werkelijkheid weer te geven maar ik moet eerlijk bekennen dat het niet makkelijk was om de echte kleuren te benaderen.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment