Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Haha, niet iedereen heeft de eer dat een prachtig landschap naar hem genoemd wordt. Nu
krijg ik het hoog in mijn bol. Ik eis een eigen straat. En ga daar in wonen, op nummer 13.
Maar alle gekheid op mijn erectie: het is een schitterend stukje natuur, op een zomerse
dag zonder zorgen maar met wolken.
Als "mijmering van een landschap".
Als "de zucht van water."
Of "stilte zonder oever."
Maar laat Doudeke maar staan. Zo komt die zwijmelmachine misschien ook nog eens in de
HOF.
Haha, niet iedereen heeft de eer dat een prachtig landschap naar hem genoemd wordt. Nu
krijg ik het hoog in mijn bol. Ik eis een eigen straat. En ga daar in wonen, op nummer 13. Maar alle gekheid op mijn erectie: het is een schitterend stukje natuur, op een zomerse
dag zonder zorgen maar met wolken.
Als "mijmering van een landschap".
Als "de zucht van water."
Of "stilte zonder oever."
Maar laat Doudeke maar staan. Zo komt die zwijmelmachine misschien ook nog eens in de
HOF.
Dat zal dan geheel aan jou geweid zijn beste dichter...
Die titels die jij uit je mouw rammelt zijn de gebreken die me nog resten....Ik stuur voortaan mijn opnames door naar jou en jij mag ze betitelen.... Wat die HOF betreft mag je nadien zelf kiezen....als...als...als....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Alleen wat twijfel over verschil in kleur tussen de wolken en de bruine reflectie van de wolken.
Blend van 2 foto's met verschillende kleurbalans ? Of is het water er zo bruin ?
Alleen wat twijfel over verschil in kleur tussen de wolken en de bruine reflectie van de wolken.
Blend van 2 foto's met verschillende kleurbalans ? Of is het water er zo bruin ?
Het water was zo bruin..Het is namelijk de bodem van de vijver die trouwens vergeven zat van de karper...
Deze opname is gemaakt met mijn ND fader op 4 stops met een redelijk trage tijd... maar 1 opname..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment