Zo beter ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleurrijke zonsondergang
Collapse
X
-
-
Re: Kleurrijke zonsondergang
Knappe lucht !
Voor mij mag het geheel wel een stopje donkerder...
-
+ 1
Vooral het gras in de rechterhoek vraagt teveel aandacht.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht't is een heel mooie en het lijkt me zeker de moeite van de halo's in en rond het groen nog eens aan te pakken. De voorgrond een stop donkerder maken gelijk Danny zegt gaat dat gemakkelijker maken.
Mooi anders!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk berichtt' was een moeilijke blend, maar halos zie ik toch niet ?
Blijkbaar willen julie hem donkerder, dus effe een update bijgevoegd (die ik zelf dan al weer te donker vind).Last edited by RUPSELKOPKE; 8 juli 2011, 07:05.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Beelden met bomen in die het licht doorlaten, zijn heel moeilijk te blenden zonder dat er sporen van zijn. Op zich breng je hier een treffelijk resultaat maar ik kan niet zeggen dat het blenden niet zichtbaar is.
Rupselkopke's tip van een selectie via alpha channel ken ik niet maar ga het dra eens opsnorren.
Comment
-
-
Ben ook wel benieuwd naar die techniek...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDas chinees voor mij....
Als iemand nu een "a" en "b zei hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDas chinees voor mij....
Als iemand nu een "a" en "b zei hé?
Comment
-
Merci, prachtige tip !Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtDe b is hier te vinden Pascal en Danny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMerci, prachtige tip !
Comment
Comment