Mooi van beeldopbouw en kleur maar ik heb wel een bedenking bij dat wielspoor,
dat heeft voor mij eerder iets straks en verpletterends, het past in mijn gedachtengang niet zozeer bij die eerder "zachte activiteit"
misschien een idee omdat ik bij het zoeken naar schelpjes ... doe ik soms nog ja ... die sporen zal mijden omdat daar vooral kapotte schelpjes inliggen ...
Rust en vrede. Of even tot jezelf komen. Mijmeren of nadenken. Of gewoon... het hart nieuw voedsel geven !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
dat heeft voor mij eerder iets straks en verpletterends, het past in mijn gedachtengang niet zozeer bij die eerder "zachte activiteit"
misschien een idee omdat ik bij het zoeken naar schelpjes ... doe ik soms nog ja ... die sporen zal mijden omdat daar vooral kapotte schelpjes inliggen ...
Dat gevoel zit er bij mij ook een beetje. Wel knap perspectief.
Misschien heb je wel gelijk maar.....waarom volgde die vrouw dan die sporen????
En als je goed kijkt dan liggen er weldegelijke nog mooie onbeschadigde schelpjes ernaast
Comment