Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Inderdaad Frans...Goed oefenen en dan krijg je dit.
Ik heb wel een beetje twijfels over de kleurtjes...Kijk eens naar Miss golfbreker Tantine haar laatste post? Das wel een ander weerbeeld maar daar zit volgens mij de sfeer en WB wel goed....Das geen verwijt hoor maar snappie wat ik bedoel?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Inderdaad Frans...Goed oefenen en dan krijg je dit.
Ik heb wel een beetje twijfels over de kleurtjes...Kijk eens naar Miss golfbreker Tantine haar laatste post? Das wel een ander weerbeeld maar daar zit volgens mij de sfeer en WB wel goed....Das geen verwijt hoor maar snappie wat ik bedoel?
Aha...sinds wanneer noem jij mij Miss golfbreker Tantine?
Neen....maar 't is juist wat Pascal zegt over je kleuren....alles lijkt me een beetje te blauw zeker de lucht...of was het zo? Maar begin jij me na te apen....is je wel aardig gelukt hoor
En natte voeten aan overgehouden
Weet je nu tenminste wat ik ieder keer meemaak!!
Lang genoeg gewacht....mooi vastgelegd!
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
en ik had net de lucht wat "bijgevezen" omdat het nogal flets was
..alles lijkt me een beetje te blauw zeker de lucht...of was het zo? Maar begin jij me na te apen....is je wel aardig gelukt hoor
En natte voeten aan overgehouden
Weet je nu tenminste wat ik ieder keer meemaak!!
heb alleen de intensiteit van de lucht opgetrokken, niks veranderd aan de kleur
het was dicht tegen middag en wel nogal blauw
maar we zullen een update plaatsen
die natte voeten ... had ik al van de golf die 25 sec eerder passeerde ... en niet alleen natte voeten
maar dat zoek je zelf hé... gelukkig was het geen winter
Comment