Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zo'n vijver waar ik eens rustig zou willen gaan zitten nadenken. Onder andere over het feit
dat we het altijd zo ver zoeken. Dat het onder onze eigen neus vaak niet gezien wordt. Dat
schoonheid heel vaak iets is dat ontdekt moet worden en niet zo maar plots voor ons staat.
Dat schoonheid vaak voor het oprapen ligt, maar dat we ons niet vaak genoeg bukken.
Snap jouw intro niet zo goed... Was je op zoek naar een mooie plek, en uiteindelijk terug op 100m van jouw deur beland ? Of... ?
SjoerdNikon
Re: De auto in en ....
prachtig geplaat! maar ook ik snap je titel niet :?
Danny ik zei tegen Miss Spikke dat ik even ging rond rijen om wat foto's te nemen..Nu weet ik wel een paar plaatsen waar ik zou kunnen gaan maar gisteren waren er niet veel wolken aan de hemel of wel zeer weinig..
Als je dan weet dat die plaatsen die ik ken nogal wat bomen bevatten op de achtergrond dan moet je al een goede plaats vinden om het wat boeiend weer te kunnen geven..want zeg nu zelf..Hoe meer wolken hoe makkelijker het is om een mooiere plaat te maken..
Dus ik reed als een gek rond om maar ergens iets te zien wat ik zou kunnen waarnemen maar ik vond niet dadelijk iets en de zon zat al achter de bomen..Dus ik heb toen besloten naar huis te rijden toen ik opeens aan die vijver dacht die ik trouwens al een paar keer op BD heb gezet. en te fotograferen.
Het licht was niet echt veel meer maar ik heb er zoals je weet mijn persoonlijke touch aan gegeven....
Das het verhaal en niet meer..Dan ben ik nog even wat verder op gereden omdat ik zag dat de lucht toch wel wat verkleurde en heb ik nog een paar foto's genomen die ik later zal posten.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Alhoewel ik ga voor zo weinig mogelijk bewerking, is dat is er weer zo eentje waar ik de bewerking best wel van kan smaken Pascal !
Je moet het maar kunnen, zowel het zien en vastleggen als tot deze knappe bewerking komen.
'k Moet nog veel leren zo te zien
Alhoewel ik ga voor zo weinig mogelijk bewerking, is dat is er weer zo eentje waar ik de bewerking best wel van kan smaken Pascal !
Je moet het maar kunnen, zowel het zien en vastleggen als tot deze knappe bewerking komen.
'k Moet nog veel leren zo te zien
Al doende leert men hé...
Vragen staat vrij.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment