Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik dacht dat patattenbloemen wit waren....roze heb ik nog nooit gezien!
Je standpunt vind ik hier wel goed....mooie diepte.
De horizon...misschien loopt die daar wat schuin....maar het stoort mij toch een beetje.
En wat punch gevenaan je foto zou ik ook doen.
Gr Pascale
Misschien....maar er zijn tegenwoordig zoveel verschillende soorten....je kan wel gelijk hebben Danny....maar Frans zal het ons wel kunnen uitleggen zeker
Dama & tantine,
omdat jullie dat zo mooi vragen een update ... jammer dat hij kleiner is ... gemist
in werkelijkheid helt dat daar een beetje af hoor
Ben onderweg vela aardappelvelden gepasseerd en meer dan de helft had gekleurde bloemen, maar ik heb er witte ook hoor, misschien post ik er zo ook wel 1
vraag me niet welke varieteit dit is maar ik hen in mijn tuin "charlotte's" en die zijn een tintje lichter en meer naar het blauw ...
en die rode patatten ... ik zou niet weten wat voor bloemen die hebben, maar ik denk dat deze een nieuwe soort frietaardappelen is
Dama & tantine,
omdat jullie dat zo mooi vragen een update ... jammer dat hij kleiner is ... gemist
in werkelijkheid helt dat daar een beetje af hoor
Ben onderweg vela aardappelvelden gepasseerd en meer dan de helft had gekleurde bloemen, maar ik heb er witte ook hoor, misschien post ik er zo ook wel 1
vraag me niet welke varieteit dit is maar ik hen in mijn tuin "charlotte's" en die zijn een tintje lichter en meer naar het blauw ...
en die rode patatten ... ik zou niet weten wat voor bloemen die hebben, maar ik denk dat deze een nieuwe soort frietaardappelen is
[QUOTE=schoonSpikke;3159057Niet bijna nat geworden?[/QUOTE]
nat ja
van het zweet
onderweg langs Horst, Eik van Kaggevinne, Schulens meer, en Vinne gepoasseerd en nat geworden ... van 't zweet ..
buurt van Landen was dé patattenbuurt
onderweg langs Horst, Eik van Kaggevinne, Schulens meer, en Vinne gepoasseerd en nat geworden ... van 't zweet ..
buurt van Landen was dé patattenbuurt
Geeft dan eens een schreeuw hé de volgende keer dju..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Bloemetjes van rode patatten. Ik zie dat eigenlijk veel liever dan dat onkruid dat mijn
vrouwmens in kannen en kruiken mee naar huis sleept. Mooi hoor.
Comment