Een tijdje geleden dat ik die hier nog eens zien passeren heb...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fort Vauban
Collapse
X
-
-
Re: Fort Vauban
Heb het even moeten nakijken, want ik gebruik die layerblending zo vaak, dat ik twijfelde uit hoeveel opnames dit foto ontstaan is.
Dit is één van de weinige foto's die uit één opname ontstaan is. En dan bedoel ik klaar voor publicatie (zonder bijkomende nabewerking, zoals stukken oplichten etc...).
Er is ook geen reden om meerdere opnames te maken omwille van de "gewone" contrasten.
Er was wel heel zacht licht, na een zwaar bewolkte namiddag.
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtHeel mooi, Danny. Een beetje tekening-achtig. Mocht ik je niet zo goed kennen, ik zou
denken dat je er een mild HDR sausje had overgegoten. Mooi.
Comment
-
Een geluk dat het toen laagwater was
Een heel ander standpunt genomen....mooi met het zeewier hier op de voorgrond!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtheel schoon, met dat wier op de voorgrond.
een standpunt dat ik nog niet heb gezien bij dit fortje.
( meestal fotografeert men het vanaf de linkerzijde van deze foto, met de huizen min of meer in de rug. )pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtheel schoon, met dat wier op de voorgrond.
een standpunt dat ik nog niet heb gezien bij dit fortje.
( meestal fotografeert men het vanaf de linkerzijde van deze foto, met de huizen min of meer in de rug. )
maar wel een prachtige wat tekeningachtige foto zoals doudeke zegtbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Bedankt voor de reacties iedereen
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht...Ik denk een metertje of 20 naar voor en je grootse fort had de baas geweest t.o.v de huisjes...
Comment
-
Comment