Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Een allerbekendst plaatje, maar jouw versie is zeker één van de betere die ik al gezien heb. Ik vind het formaat goed gekozen in relatie tot het onderwerp.
Knappe plaat ! Hoeveel mensen heb je moeten wegclonen ?
Ik vind dat er iets is met de kleuren... Er zit niet echt punch in de foto. Er hangt ook precies een groene waas over... Kan het niet echt thuis wijzen, maar er is iets.
Knappe plaat ! Hoeveel mensen heb je moeten wegclonen ?
Ik vind dat er iets is met de kleuren... Er zit niet echt punch in de foto. Er hangt ook precies een groene waas over... Kan het niet echt thuis wijzen, maar er is iets.
Danny,
Op het goeie moment afgedrukt een stuk of 3 maar.
Ja, ik moet je gelijk geven ivm die kleuren, qua zweem en punch.
Ik zal dat eens moeten herbekijken.
Bedankt voor de comment
Mooi plaatje van deze iconische locatie en prachtig dat het nog zo kan. Ik ben er zelf nooit geweest maar had gelezen dat het door hekken en zo moeilijk geworden was om er nog echt bij te komen en te fotograferen. Dat is dan blijkbaar toch foute info.
Mooi plaatje van deze iconische locatie en prachtig dat het nog zo kan. Ik ben er zelf nooit geweest maar had gelezen dat het door hekken en zo moeilijk geworden was om er nog echt bij te komen en te fotograferen. Dat is dan blijkbaar toch foute info.
Hans,
Staat idd een hekken rond het domein , dus ik heb moeten 10€ betalen om binnen het hekken rond te lopen...
Comment